ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Category : Egyéb

I. A jelen Általános szerződési feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a Business to Organization Kereskedelmi és Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 4400 Nyíregyháza, Közép utca 5. B. ép., cégjegyzékszáma: 15-09-071612, adószáma: 13983754-2-15), mint a szolgáltató (továbbiakban: „Szolgáltató”), valamint a szolgáltatást igénybe vevő fél között létrejött szerződés feltételeit. A Szolgáltató szolgáltatásainak a megrendelésekor a Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződéses jogviszony jön létre, melynek részletei az alábbiak:

II. Szolgáltató személyére és a kapcsolattartásra vonatkozó adatok

Név: Business to Organization Kereskedelmi és Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Közép utca 5. B. ép.
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Közép utca 5. B. ép.
Cégjegyzékszáma: 15-09-071612
Nyilvántartó hatóság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 13983754-2-15
A munkaerőközvetítői tevékenységet nyilvántartó hatóság: Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal
A munkaerőközvetítői tevékenység nyilvántartási száma: 60. (SZM/01/001242-4/2023)
E-mail: kisarik@b2o.hu
Képviselő: Kisari Károly
Telefonszám: +36 70 630 17 0
honlap: http://www.b2o.hu/
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-83392537
A Szolgáltató nyitvatartása:
hétfő-péntek: 8.00 – 19.00 óra
szombat-vasárnap: zárva

III. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások listáját és azok igénybevételének feltételeit a jelen ÁSZF tartalmazza. A Szolgáltató a szolgáltatások megváltoztatásának jogát fenntartja. Amennyiben a jelen ÁSZF-ben olvasható bármely szolgáltatásról a leírtakon túl további információra van szüksége a szolgáltatás igénybe vevő félnek, úgy a szolgáltatást igénybe vevő fél a szolgáltatással kapcsolatos esetleges kérdéseit a jelen ÁSZF kapcsolattartásra vonatkozó adatok között meghatározott elérhetőségeken keresztül teheti fel a Szolgáltatónak. A Szolgáltató ezeket a kérdéseket a szolgáltatást igénybe vevő fél által kért, illetve rendelkezésre bocsátott elérhetőségen keresztül válaszolja meg.
Kommunikációs és marketing tanácsadás
Rendezvényszervezés
Pályázatfigyelés, pályázatírás, stratégiai tanácsadás
Projekt menedzsment, pénzügyi szolgáltatások nyújtása és ehhez kapcsolódó tanácsadás
Integráció támogatása (vállalati változásmenedzsment): jelen ÁSZF vonatkozásában a következő szolgáltatásokat foglalja magában: munkáltatók részére a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásával összefüggő szemléletformáló program tartása évente 1 alkalommal; akadálymentesítés felmérésének támogatása (ha szükséges, megfelelő szolgáltató bevonásával), folyamatos help-desk.
Szemléletformáló program tartása: maximum 12 fő a vállalt részéről már korábban alkalmazásba vett munkavállaló részére, akik a közvetített munkavállalóval a legszorosabb kapcsolatban lesznek. A fogyatékkal élők társadalmi, csoport béli elfogadását elősegítő 1 órás program, amely a megváltozott munkaképességű kolléga elfogadását, befogadását elősegíti.
Akadálymentesítési tanácsadás, akadálymentesítés felmérésének támogatása : egyenlő esélyű hozzáférést biztosító munkahelyi környezet kialakítását támogató műszaki, technikai tanácsadás.
Folyamatos help-desk : szakmai tanácsadás a megválltozott munkaképességűek foglalkoztatási stratégiájával kapcsolatban
Egyéni tanácsadás keretében a foglalkozási rehabilitációs mentor – akinek révén megvalósul a megváltozott munkaképességű munkavállalók benntartásának segítése, a lemorzsolódás elkerülése, a munkahelyi környezetbe történő beilleszkedés elősegítése, a munkahelymegtartás segítése, az utókövetés, valamint az egyéni rehabilitációt támogató, segítő szolgáltatások szervezése, az életvitelt, munkavállalást segítő eszközök hozzáférésének szervezése – segítése, felkészítése, folyamatos támogatása tréningek, szupervíziók révén .
Vállalati diagnózis készítése: Foglalkozási rehabilitációs célú érzékenyítés, amelynek keretében tanácsadás útján a munkáltató felkészítésére kerül sor a megváltozott munkaképességű munkavállalók fogadására, beillesztésére, sikeres foglalkoztatásuk elősegítésére az alábbi módszerek alkalmazásával: szervezet felmérése, a befogadó munkahelyért megalapozott stratégia tervezése, javaslat tétele megváltozott munkaképességű munkavállalóval is betölthető munkakörökre, már meglévő munkakörök átalakítására, részletes munkaköri profilok elkészítése a körülményekről és a bemeneti követelményekről.
Szemléletformáló tréning tartása : 2 trénerrel csoportfoglalkozás keretében.
Adminisztratív folyamatok támogatása : a megváltozott munkaképességű munkavállakókra vonatkozó jogszabályi rendelkezések megváltozása esetén a szolgáltatást igénybe vevő tájékoztatása.
Egészségügyi, rehabilitációs, gyógytorna és egyéb szolgáltatás: csoportfoglalkozás keretében célzott rehabilitációs foglalkozás tartása.
Szabadidős szolgáltatás: csoportfoglalkozás keretében.

IV. A szolgáltatások megrendelése

A szolgáltatások ténylegesen igénybevételét egy megrendelő lap kitöltése előzi meg, a megrendelő lap kitöltése személyesen, papír alapon a Szolgáltató székhelyén történik. A megrendelő lap kitöltésével történik meg a szolgáltatás megrendelése, a szolgáltatás megrendelésével jön létre a szerződés a felek között a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett.

V. A szerződés hatálya, megszűnése

A Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között a szerződés a szolgáltatástól függően annak teljesítéséhez szükséges időtartamra jön létre.
Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződés megszűnik annak teljesítésével, illetve a szerződő felek közös megegyezésével, vagy bármely fél felmondásával vagy azonnali hatályú felmondásával.
A Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződést bármelyik Fél a másik félhez írásban intézett felmondás útján 30 napos felmondási idő mellett megszüntetheti.
A Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződés bármelyik Fél írásban megindokolva, azonnali hatállyal felmondhatja, ha a másik Fél szerződésszegést követ el, és azt írásbeli felszólítás ellenére sem orvosolja 15 napon belül.
A szerződés megszűnéséig terjedő időig végzett teljesítéssel a szerződő felek egymással kötelesek elszámolni.

VI. Díjak

A szolgáltatások díjai a http://www.b2o.hu/ oldalon és a Szolgáltató székhelyén kerülnek feltüntetésre .
Amennyiben a Szolgáltató megváltoztatja a díjakat, az új díjak a honlapon történő feltüntetést követően alkalmazhatók a feltüntetést követően megkötött szerződésekre.
A díjak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által meghatározott módon .
Adott szolgáltatásnak a honlapon tévesen közzétett díja esetén a Szolgáltató köteles a tudomásszerzést követően indokolatlan késedelem nélkül jelezni a szolgáltatást igénybe vevő fél részére, hogy a szolgáltatás díja hibásan került közzétételre. A Szolgáltató nem köteles a szolgáltatást a hibás díjon nyújtani, hanem jogosult a szolgáltatást igénybe vevő fél részére felkínálni a szolgáltatás helyes díjon történő igénybevételét. A szolgáltatást igénybe vevő fél a helyes díj ismeretében jogosult a Szolgáltatónak megküldött egyoldalú nyilatkozattal elállni a vételi ajánlatától. Ez esetben a Szolgáltató az esetlegesen előre megfizetett díjat köteles a szolgáltatást igénybe vevő félnek visszafizetni.

VII. Fizetés, számlázás

A szolgáltatást igénybe vevő fél a következő fizetési módok közül választhat :
– Készpénzzel vagy bankkártyával személyes fizetés esetén számla ellenében a Szolgáltató székhelyén;
– Átutalással az Erste Bank Nyrt. pénzintézetnél vezetett 11600006-00000000-83392537 számú számlára. Átutalás esetén a kiállított számlát a Szolgáltató a szolgáltatás igénybe vevő fél által megadott e-mail címre küldi el.
A teljesítésre adott halasztás vagy a teljesítésre irányuló papír alapú írásbeli felszólítás az elévülést megszakítja.

VIII. A szolgáltatás igénybe vevő fél kötelezettségei

A szolgáltatás igénybe vevő fél köteles a szolgáltatási díj megfizetésére.

IX. Hibás teljesítés

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fogyasztó (a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) és a Szolgáltató közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
Kellékszavatossági igénye alapján a szolgáltatást igénybe vevő fél választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a szolgáltatást igénybe vevő félnek okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a szolgáltatást igénybe vevő félnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a szolgáltatást igénybe vevő fél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a szolgáltatást igénybe vevő fél érdekeit kímélve kell elvégezni. A szolgáltatást igénybe vevő fél a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A bíróság a szolgáltatást igénybe vevő fél kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.
A szolgáltatást igénybe vevő fél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a szolgáltatást igénybe vevő fél a felelős.
A szolgáltatást igénybe vevő fél kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a szolgáltatást igénybe vevő fél a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szolgáltatást igénybe vevő fél kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a szavatossági igényét a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén a szolgáltatást igénybe vevő fél nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

X. Panasz és egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A szolgáltatást igénybe vevő fél a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a szolgáltatásnak a szolgáltatást igénybe vevő fél részére történő nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF kapcsolattartással összefüggő rendelkezéseknél található elérhetőségein.
Szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a szolgáltatást igénybe vevő fél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a szolgáltatást igénybe vevő félnek átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Szolgáltató legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül írásba foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató tett-e a 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a szolgáltatást igénybe vevő fél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye, a Szolgáltató székhelye és a jogsértés helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes felügyelőség:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége
Cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Telefonszám: 06-42-500-694
E-mail cím: fogyasztovedelem@szabolcs.gov.hu

Egyéb kormányhivatalok elérhetőségei:
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.
Telefonszám: +36 1 450-2598
E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.
Telefonszám: (1) 459-4843
E-mail cím: fogyved@pest.gov.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Telefonszám: +36-76-795-710
E-mail cím: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu

Baranya Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.
Telefonszám: (72) 795-398
E-mail cím: fogyasztovedelem@baranya.gov.hu

Békés Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5600 Békéscsaba József Attila u. 2-4.
Levelezési cím: 5600 Békéscsaba József Attila u. 2- 4.
Telefonszám: (66) 546-150
E-mail cím: fogyved@bekes.gov.hu

Borsod-Abaúj- Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Telefonszám: 46/512-971
E-mail cím: fogyasztovedelem@borsod.gov.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Telefonszám: 62/680-530
E-mail cím: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu

Fejér Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8.
Levelezési cím: 8050 Székesfehérvár, Pf. 936.
Telefonszám: 06-22-501-751
E-mail cím: fogyved@fejer.gov.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 9022 Győr, Türr István u. 7.
Telefonszám: (96) 795-950
Fax szám: (96) 795-955
E-mail cím: fogyasztovedelem@gyor.gov.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 4025 Debrecen, Széchenyi u. 46.
Telefonszám: (+36 52) 533-924
Fax szám: (+36 52) 504-105
E-mail cím: fogyasztovedelem@hajdu.gov.hu

Heves Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9.
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 81.
Telefonszám: 06 (36) 515-469
Fax szám: 06 (36) 516-040
E-mail cím: fogyved@heves.gov.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.
Telefonszám: (56) 795-165
E-mail cím: jasz.fogyved@jasz.gov.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. u.2.
Telefonszám: (34) 309-303
Fax szám: (34) 309-302
E-mail: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Pf. 308.
Telefonszám: 06 (32) 511-116
E-mail cím: fogyved@nograd.gov.hu

Somogy Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 7400 Kaposvár, Vásártéri u. 2.
Telefonszám: 06 (82) 510-868
E-mail cím: fogyasztovedelem@somogy.gov.hu

Tolna Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.
Telefonszám: (74) 795-385
Fax szám: (74) 999-103
E-mail cím: fogyasztovedelem@tolna.gov.hu

Vas Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi u. 7.
Levelezési cím: 9702 Szombathely, Pf. 24.
Telefonszám: 94/ 505-220, 94/ 505-219
E-mail cím: fogyasztovedelem@vas.gov.hu

Veszprém Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Telefonszám: (88) (88) 550-510
E-mail cím: fogyasztovedelem@veszprem.gov.hu

Zala Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Pintér Máté u. 22.
Telefonszám: 92/510-530
E-mail cím: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu

Békéltető testület. A szolgáltatás minőségével, továbbá a Szolgáltató és a fogyasztó közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testületnél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a jogszabályban rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Szolgáltató székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Egyéb békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228.
Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 938-4764; (70) 938-4765
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
Honlap cím: www.bmkik.hu/index.php?id=1317
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc Pf. 376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest Pf. 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Elnök: Dr. Horváth Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint 1.
Levelezési cím: 3300 Eger, Faiskola u. 15.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék; (30) 967-4336
Elnök: Dr. Gondos István
Honlap cím: www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304. szoba
Telefonszáma: (20) 373-2570
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
Honlap cím: www.jaszbekeltetes.hu;www.iparkamaraszolnok.hu/ugyintezes/bekeltetotestulet
E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-012
Elnök: Dr. Bures Gabriella
Honlap cím: www.kem-bekeltetes.webnode.hu
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
Honlap cím: www.bekeltetes-nograd.hu
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Fax száma: (1) 792-7881
Elnök: Dr. Koncz Pál
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu; www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Csapláros Imre
Honlap cím: www.skik.hu/bekelteto-testulet-159
E-mail cím: skik@skik.hu

Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (30) 664-2130; (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Mónus Gréta
Honlap cím: www.tmkik.hu/hu/bekelteto-testulet
E-mail cím: bekeltett@tmkik.hu; kamara@tmkik.hu

Vas Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356; (94) 506-645
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
Honlap cím: www.vasibekelteto.hu
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)
Telefonszáma: (88) 814-121; (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Herjavecz Klára
Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu; www.veszpremikamara.hu/a-bekelteto-testuletrol
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
Holap cím: www.bekelteteszala.hu
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Bírósági eljárás: a fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. A Szolgáltató és a fogyasztó a közöttük felmerülő vitás kérdéseket elsősorban tárgyalás útján kísérlik meg rendezni azzal, hogy ennek eredménytelensége esetén jogvitájuk rendezésére alávetik magukat – hatáskörtől függően – az Szolgáltató székhelye szerinti bíróságok kizárólagos döntésének.

XI. Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-ben foglalt szolgáltatások teljesítéséhez közreműködőt, almegbízottat igénybe venni.
A Szolgáltató a szolgáltatást igénybe vevő fél számára hírlevelet küld, amennyiben a szolgáltatást igénybe vevő fél azt kifejezetten kéri. A hírlevélben a Szolgáltató szakmai hírekről, újdonságokról, akciókról, illetve más hasznos információkról értesíti a szolgáltatások igény bevevőit. A hírlevélről a szolgáltatást igénybe vevő fél bármikor leiratkozhat a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF kapcsolattartásra vonatkozó adatok között meghatározott elérhetőségeken keresztül .
Az adatkezelésre vonatkozó szabályokat az Adatkezelési tájékoztató és szabályzat tartalmazza, mely a http://www.b2o.hu/ honlapon megtalálható.
A Szolgáltató kijelenti, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alatt nem áll.
Az üzleti szokások (Ptk. 6:63. § (5)) a szerződő felek jogviszonyára csak annyiban irányadóak, amennyiben a jelen szerződésben foglaltak módosítását nem eredményezik.
Egyik fél sem felel a szerződés szerinti kötelezettsége teljesítéséért azon esetekben, amikor azt a fél ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény akadályozza, és nem volt elvárható, hogy a fél a körülményt elkerülje, vagy a kárt elhárítsa (vis major). Ilyen körülmények lehetnek különösen, de nem kizárólagosan: háborús cselekmények, terrorcselekmények, vagy más szükséghelyzet, természeti katasztrófa, országos sztrájk vagy jogellenes munkabeszüntetés, rendkívüli kormányzati intézkedés, a hírközlési rendszerek összeomlása, szervertámadás, hackertámadások, jogosulatlan hozzáférések stb.
A szolgáltatást igénybe vevő fél köteles saját számítógépének és adatainak biztonságáról gondoskodni. A Szolgáltató honlapjának a használata során bekövetkező bármilyen károsodásért, adatvesztésért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
A szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy, egészséget megkárosító eseteket kivéve, a Szolgáltatóval szemben a szolgáltatást igénybe vevő fél által érvényesíthető kártérítési igény – ideértve a sérelemdíjat is – mértéke bármely szerződésszegés esetén a Szolgáltató részére ténylegesen megfizetett díjak erejéig korlátozott. Ez a korlátozás vonatkozik azokra az esetekre is, ha a szerződő felek szerződése érvénytelennek bizonyulna, vagy a szerződő felek már nem hatályos szerződés alapján teljesítenének egymásnak szolgáltatásokat.
A szerződő felek kijelentik, hogy szerződésüket kellő megfontolást követően, az esetleges tévedés kockázatát is vállalva kötötték meg és erre tekintettel jognyilatkozatukat tévedés jogcímén nem jogosultak megtámadni. A szerződő felek kizárják a szerződésnek feltűnő értékaránytalanság jogcímén történő megtámadása lehetőségét.
A Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő fél között szerződés létrejötte, felmondása, egyéb módon történő megszüntetése tekintetében írásbelinek kizárólag a papír alapon létrejött és cégszerűen, tintával aláírt okiratok minősülnek .
Mindkét szerződő Fél köteles haladéktalanul értesíteni a másik Felet minden, a jelen ÁSZF-ben nem szereplő tényről, mely befolyásolhatja a jelen ÁSZF-ből következő kötelezettségek teljesítését.
A jelen szerződésből eredő, esetleges jogvita rendezése esetére a szerződő felek kikötik – pertárgy értékétől függően – a Nyíregyházi Törvényszék, illetve a Nyíregyházi Járásbíróság kizárólagos illetékességét.
A szerződő felek között létrejött szerződés, valamint az ÁSZF nyelve a magyar.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint annak értelmezésére a magyar jog szabályai az irányadók.
A jelen ÁSZF-től eltérő szerződési feltételek esetén, a szerződő felek a külön, írásba foglalt megállapodás szerint (továbbiakban: „Egyedi Szerződés”) járnak el. Az Egyedi Szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF rendelkezései alkalmazandók.
Jelen ÁSZF módosításra a Szolgáltató bármikor, egyoldalúan jogosult, a már megkötött szerződésekre azonban a megkötésükkor hatályos ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
A szolgáltatást igénybe vevő fél a Szolgáltató által kínált szolgáltatások megrendelésekor az ÁSZF-ben szereplő feltételeket maradéktalanul, feltétel nélkül elfogadja.
A jelen ÁSZF hatályba lépése napján lép hatályba, rendelkezéseit az ezt követően létrejött szerződések tekintetében kell alkalmazni.

Hatálya lépés: 2023. október 01.